maandag 11 juli 2016

I'm back....

Bijna 1 jaar geleden......

zolang is het geleden dat ik nog iets poste op mijn blog.

Ik ben wel eens komen kijken. En de blogs die ik volg wat op de voet bijgehouden (of toch geprobeerd). Ik hoop dat er snel terug verandering in komt. Omdat ik het graag aan wil uitleggen schrijf ik dit bericht.

Misschien kunnen jullie je nog herinneren hier en hier dat ik een opleiding volgde, voor leerkracht. Deze opleiding is afgelopen eind juni. Enkele weken geleden dus.
En het resultaat: 




Hiernaast heb ik eind februari nog de kans gekregen om een interim te gaan doen als leerkracht. Normaal was dit tot begin juni. Ik twijfelde, maar heb toch de stap gezet. Mijn vaste job opgezegd en begonnen als fulltime vervangt leerkracht en daarbij ineens klastitularis. De leerkracht die ik vervangen heb bleef uiteindelijk weg tot half juni. Ik had klassen van het 3de secundair tot 6de secundair BSO en TSO. Ik heb hier dus heel wat ervaring kunnen opdoen. Ik heb ondertussen de vakken mode: praktijk en vormgeving , kunst en kostuumgeschiedenis, verkoopkunde, accessoires, CPL (Commerciële Presentatie en Lifestyle) en retouches gegeven. 

Niettegenstaande dat dit een zeer zwaar half jaar was. Ik was (al) leerkracht en stelde toetsen, examens en cursussen op maar was ook nog steeds zelf student. Hierbij moest ik dan ook nog stage lopen in de school waar ik werkte maar dan andere vakken/uren en in een avond school. 

Het is de 2 jaar waard geweest om minder te naaien, om minder tijd te hebben voor vrienden en minder tijd voor mijn fantastische gezin dat volledig achter me stond.
Nu heb ik dus ook 2 maanden vakantie. Eindelijk wat tijd maken voor mijn gezin en proberen de projectjes die in mijn hoofd zitten wat te verwezenlijken. Daarna hopelijk een nieuwe opdracht in het onderwijs. Dat is afwachten tot de laatste week van augustus. Die onzekerheid is niet zo leuk maar dat is nu eenmaal het onderwijs...



Liefs Kim.
P.S: volgers via blogloving zijn steeds welkom, tot binnenkort.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten