dinsdag 22 april 2014

Het grote begin.

Hallo, 

Al even ben ik me aan het verdiepen op andere blogs en elke keer komt in me op om ook een eigen blog te beginnen met alles wat me bezig houd (vooral naaien).

Dus vandaag starten we!

Ik ben momenteel 32 jaar en heb een zoontje van bijna 2,5 jaar. Ik ben dit jaar al 16 jaar samen met mijn vriend en de geweldige papa van Lander.


Mijn vader (mijn grote steun en toeverlaat) is in 2011 overleden. Dat was het jaar waarin ik ook zwanger werd en ook nog bevallen ben. In datzelfde jaar ben ik begonnen aan een studie voor administratief bediende in een opleiding van 2 jaar avondschool.

Na mijn opleiding  had ik niets meer om handen en ben ik terug(lees:ik heb 7 jaar kleding-mode gevolg op school) beginnen naaien.
Binnenkort kun je hier al enkele van mijn werkjes bewonderen ;-)

2 opmerkingen: