zondag 10 augustus 2014

Metie- baby

Op 14 mei was het eindelijk zover, ik werd meter van het 2de kindje van mijn zus.
Een meisje Luca genaamd.
  1. genoemd naar de bekende wielrenner
  2. Italiaanse naam
  3. betekend "licht"
  4. en het is een stier 

Omdat het de 1ste keer is dat ik meter werd en ik dat toch wel heel speciaal vind. Vond ik een speciaal cadeau dan ook wel gepast.





















Ik maakte voor haar het vlinderdeken uit hun boek.





Nadien heb ik van dezelfde stof nog een speelgoedmand gemaakt.



En dan hoorde er ook nog  geflockte body's bij en enkele slabbetjes en natuurlijk ook een vlaggenlijn.



















Ze vonden het een geweldig cadeau en erg bruikbaar.
Ik blij natuurlijk, voor zulke complimenten doe ik het :-)

 
 
En als laatste nog een foto samen met de Metie-baby!

4 opmerkingen:

  1. Super! dikke proficiat!
    M'n man werd ook net peter van een meisje °Ciara° genaamd... Wou ook een vlaggenlijn maken, maar schrok nog van het werk dat erin kroop!

    Heb uiteindelijk een collectie A-lijntjes gemaakt en ook wat bodytjes geflockt!

    Volop geniet van't metertje nu he!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is echt een superleuke ervaring.
      Ook proficiat aan uw man ;-)
      Dank u.

      Verwijderen